preloader

Металеві конструкції (старі автомобілі)

Проблема утилізації автомобільних кузовів існує в багатьох країнах. Для Росії вона ускладнюється тим, що в країну постійно надходить велика кількість старих автомобілів. Слід зазначити, що проржавілі кузовні деталі, виготовлені з тонкостінного металевого листа, – не найкраща сировина для переробки. Разом з тим, підготовка кузовів до подальшої переплавки включає в себе кілька дорогих і трудомістких операцій. Все це значно збільшує собівартість заготівлі, знижує економічні показники. Враховуючи це, фірма «ОЛНОВА» пропонує техніку, що подрібнює автомобільні кузови. Кузови за допомогою маніпулятора завантажуються цілком у завантажувальний бункер подрібнювача VB-950 D / Е, дистанційне керування приводить в рух гідравлічну систему подачі їх в зону подрібнення. Отримувані на виході шматки металу розмірами 150 – 400 мм – оптимальні для метало переробних підприємств. Продуктивність установки 40 -60 т / г. За кордоном використовуються і більш потужні комплекси, виготовлені нашою фірмою. Лінії з утилізації корпусів автомобілів, що складаються з декількох потужних машин і плоского сепаратора. Старий автомобіль, після попередньої підготовки, завантажується за допомогою маніпулятора Terex Fuchs в первинний подрібнювач VB 950 DK, при цьому кінцева фракція подрібненого матеріалу на виході складає в середньому близько 200 мм. Подрібнена змішана фракція металу, пластику і тканини по транспортеру потрапляє на мобільну систему сортування ММS 150. У цій установці інженери фірми Hammel з’єднали два пристрої, які давно вже використовуються на ринку металообробки: це вібро сито і магнітний сепаратор: в ході переробки автомобіля отримуємо очищену фракцію металу розміром до 150 мм. Подрібнений матеріал, потрапляючи в мобільну систему сортування, надходить на вібраційне сито. Просіяний крізь сито змішаний матеріал проходить далі по транспортерній стрічки, змонтованої під вібраційним ситом, до магнітного барабанного сепаратора, який відокремлює чорний метал від домішків і направляє його направо на поворотний транспортер. Щоб усунути домішки з металу, двоє працівників фірми проводять додаткове ручне сортування. Немагнітна фракція матеріалу, яка залишається після відділення чорного металу, подається за допомогою лівого транспортера MMS -150 на інший сепаратор MWA 1500 E. Там в автоматичному режимі проводиться додатковий поділ кольорових металів (алюміній-мідь) від немагнітних домішків. Велика фракція змішаного матеріалу понад 150 мм, яка з первинного подрібнювача потрапляє на сортування, по площині вібросита надходить на третій транспортер, а далі на виліт з сортування. Згодом, ця фракція повертається за допомогою маніпулятора в первинний подрібнювач VB 950 DK.